• 13.494 nieuwsartikelen
  • 170.985 films
  • 11.295 series
  • 32.160 seizoenen
  • 633.037 acteurs
  • 196.793 gebruikers
  • 9.204.188 stemmen

YouTube

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Als mastermovies.nl mag, mag deze ook wel..

Wat vinden jullie van deze site? www.youtube.com

(het is de best bekeken site van de wereld...)

Zet je mening hier maar neer

matthijs_013

• 3628 berichten
  • 5489 stemmen

Youtube heet de website. Vind er niet veel aan. Slechte kwaliteit en veel irritante amateurfilmpjes. Toch een goede site als je trailers zoekt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geweldige site. Ontzettend veel leuks, moois en bijzonders te vinden. Zeker als je een beetje goed zoekt.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Idd, maar alles wat niet van jou is, is dus illegaal en heeft de kans om gedeleted te worden.

Maar ik vind het een bijzonder handige site. Je kan er extra's op zien, reclame spotjes, amateurbeelden van van alles en nog wat, en hoewel ik alleen de professionele dingen zoek (TV trailers, film trailers, ed) is het toch een leuk idee om je eigen belevenissen online te zetten.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Inderdaad YOUTUBE! http://www.youtube.com/

Prima voor trailers en/of andere chapters uit films.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1699 stemmen

Fantastische site. Laatst nog een oude short van Kubrick erop gezien.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jep geweldige site , bijna alles op te vinden.

Alleen jammer dat de kwaliteit erg slecht is.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Jup, wat Mikoz zegt.

U-96

• 11870 berichten
  • 1949 stemmen

Geweldige site inderdaad. Vooral in het begin werkte het ontzettend verslavend.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3299 stemmen

Fantastische site! Er staan echt geniale filmpjes op.

kos

• 46467 berichten
  • 8670 stemmen

Kan iemand wat aan die titel doen svp .

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

gewoon een slotje.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Hoezo?!

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

In ieder geval lijkt het topic niet iets om nu fantastische discussies over te hebben en als het dan zo geschreven wordt dan is het wat mij betreft voorbij.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

ok dat scheelt al de helft. Goede site trouwens.

starbright boy (moderator films)

• 21969 berichten
  • 4791 stemmen

Geweldige site. Staat een hoop rommel op maar er is ook heel veel fantastisch spul op te vinden. Laatst de originele beelden van de moord op Robert Kennedy zitten kijken. Erg indrukwekkend.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Ondanks de vele amateur-onzinnigheden een geweldige bron voor videoreferenties.

Net als je even snel 'Googlet' voor tekst en plaatjes, zo kun je snel even een fragmentje zoeken. (plaatst de overname door Google in een ander perspectief)

Plus, dat het gebruikt maakt van Flash die de meerderheid inmiddels wel heeft geinstalleerd als plug-in.

Video op het web heeft altijd al voor hoofdbreken gezorgd. Wie heeft zich niet geërgerd aan Real of erger, het constant installeren ervan.

YouTube:

Waar zou je anders highlightreels van Barry Sanders zien?

Of de grote vechtpartij tijdens de NHL-wedstrijd tussen de Flyers en de Senators. Maar vooral, de TV-registraties van John Coltrane.

/me like

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Je kan echt ''Alles'' vinden op deze site..

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

een van mijn favoriete sites maar waarom een topic erover?

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Als mastermovies.nl mag, mag deze ook wel

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

by_the_way schreef:

Als mastermovies.nl mag, mag deze ook wel

juist..

drlina

• 133 berichten
  • 2196 stemmen

Youtube is een site waar je echt heel veel leuke dingen kunt vinden.... het is 1 van mijn favoriete sites, tegenwoordig!!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Onlangs heb ik vier uur lang fragmenten van Alles Kan Beter bekeken op YouTube, een week geleden heb ik me geweldig geamuseerd met stukjes Muppet Show, en voor cabaret en stand up comedy fragmenten is het ook een geweldige site. De self made filmpjes trekken op niet veel, maar het begint langzaam maar zeker een zeer interessante database te worden van alle mogelijke stukjes film en tv, en dat is zeker een leuke evolutie.

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

In Overigen > Algemeen > Algorithm march....with Ninja's:

Volgens mij circuleert dit filmpje al enkele maanden op het internet. Het blijft echter ontzettend leuk. In het begin denk je nog: "Waar gaat dit over?"Totdat je ziet hoe ingenieus het eigenlijk is. Ik blijf zeggen: "Do try this at home!".

Algorithm march...with ninja's

Ipo susunde maenarae,

Ipo susunde eraihito,

hikkurikaete pekorinko,

yoko ni aruite kyorokyoro,

chotto kokorade hiraoyogi,

chotto shangande kurihiroi,

kuuki iremasu shuu shuu,

kuuki ga haitte pyuu pyuu etc.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

(quote)
Whahaha leuk gemaakt

Ja,Ik heb de beweginkjes nu ook door. Nu nog vrijwilligers vinden om het samen te proberen.

soom

• 24884 berichten
  • 2721 stemmen

Ik vind Youtube wel grappig, staan inderdaad soms leuke dingen op. Onder andere natuurlijk trailers, maar ook wel grappige muziek. Zo zag ik laatst de clip van Grease, dat vond ik wel erg leuk.

Wel jammer dat de kwaliteit van de filmpjes zo slecht is. Juist omdat iedereen er wat neer kan planten krijg je een hoop mindere filmpjes..

U-96

• 11870 berichten
  • 1949 stemmen

Wel jammer dat de kwaliteit van de filmpjes zo slecht is.

Tja, dan compenseert zich gelukkig met het feit dat de boel daardoor makkelijker en sneller te downloaden is.

Juist omdat iedereen er wat neer kan planten krijg je een hoop mindere filmpjes..

De juiste filmpjes pik je er wel uit met goed zoeken.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2223 stemmen

Geweldige site, zeker omdat iemand zo vriendelijk is om alle cutscenes van Kingdom Hearts 2 erop te zetten

Weet iemand toevallig een veilige (legale) manier om filmpjes van YouTube te downloaden?

Ik zou namelijk graag enkele filmpjes, die samen een geheel vormen, aan elkaar plakken m.b.v Windows Movie Maker.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik zou het zo niet weten. Je hebt hier overigens niet zomaar te maken met een video-bestand, maar met een flash bestand. Waarschijnlijk moet je even googlen hoe je dit naar binnen krijgt en waarschijnlijk moet je gebruik maken van de directe link die je in de embed code vind die naast het filmpje staat. Maar als jij ze al op je pc krijgt dan zou ik nog niet weten hoe je ze aan elkaar zou moeten zetten, maar ook daar zal ongetwijfeld weer een programmaatje voor bestaan. Kwaliteit zal ongetwijfeld belabberd zijn. Kun je niet gewoon direct de video-file bij het spel vandaan halen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.